Six months done!

31 januari 2018 - Ithaca, New York, Verenigde Staten

Ik begin met deze blog met het zeggen dat ik onwijs blij ben met mijn host familie, ze hebben mij namelijk genomineerd voor best au pair van 2018 en ben natuurlijk niet alleen om die reden onwijs blij met ze. Ze zijn ook superaardig, liefdevol en zorgzaam.

De eerste 6 maanden zijn super verlopen en heb ik al veel mee gemaakt. Zoals jullie gelezen en gezien hebben ben ik naar Washington DC en Boston geweest. Heb ik samen met mijn host familie een trip naar Michigan gedaan voor het volleybal tournament van mijn hostdad. Al met al heel wat uurtje in de auto volgebracht want ook dat is hier normaal.

Ook kan ik ondertussen al 2 koffers vullen met kleren en schoenen. Jaa jaa voor diegenen die mij goed kennen ben ik verslaafd aan schoenen. En heb ik in 6 maanden 12 paar nieuwe schoenen gekocht! (Even voor papa, dit betekend dat ik nu zo’n 45 paar schoenen heb dus ben er zeker van dat je een goed systeem maakt voor al mijn schoenen :P)

Ben ook zeker blij met een ander nieuwe aanwinst namelijk een goede Nikon camera, om al mijn momenten trips en etc. vast te leggen en zeker niet te vergeten. Op mijn telefoon staan al zo’n 2500 foto’s. En er volgens nog meer foto’s en ook nieuw soort want wat we zeker niet kunnen vergeten is dat er een nieuw lief klein little girl is gekomen!

Om mijn 6 maanden hier vast te leggen had ik besloten om een tatoeage te laten zetten, niet een maar zelfs 2! Ik heb een Infinitief teken met een veer erdoorheen op mijn linker wreef en een vliegtuig op mijn rechterschouder (foto’s in 6 maanden album)

Het vliegtuig staat natuurlijk voor de reis naar Amerika en het infinitief teken staat voor oneindig en de veer van een vogel wat altijd vrij is om te vliegen. En dan samen oneindig vliegen betekend voor mij voor altijd vrij en mijn eigen ding doen. Zoals hier zijn in Amerika en niemand die mij tegen kon houden.

Na deze 6 maanden wil ik ook iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat ik het eerste halfjaar heb overleefd. Oké overleefd klinkt wel een beetje dramatische want hoefde eigenlijk niet te overleven. Ik had en heb het super goed hier! Mede op de 1e plek door mijn hostparents en mijn hostkids en dan nog niet te vergeten mijn vriendinnen hier!

Ik maakte al vriendinnen in de eerste week van de trainingsschool Tess, Jessie en Ploon thanks!!

En dan niet te vergeten mijn dinnies hier in Ithaca, Malin, Melanie, Hannah, Sarah En Ellie, Rebekka en Celine niet te vergeten maar die zijn helaas niet meer in Ithaca.

Mijn dinnies hier maken elk weekend er een gezellig weekend van, al is het maar ergens hangen en niks doen. Wat we vaak doen in naar de bioscoop, dus hebben we maar besloten om een movie pass aan te vragen. Onbeperkt movies voor 10 dollar per maand je zult denken dit is een joke. Maar het is echt! En shoppen, shoppen en shoppen …. Daaaaar gaat me geld naar uit uhuuuu en natuurlijk uiteten want daar houden we ook van!

Ik moet ook eerlijk bekennen dat de eerste 6 maanden niet altijd geuren kleur en maneschijn was, natuurlijk mis ik mijn ouders, vrienden familie en vooral rond de kerst en oud en nieuw. En soms ook andere momenten dat ik in de ochtend wakker word en dan op eens zoiets heb van bleghh ik wil dit niet meer ik wil graag naar huis. Maar ik zeg dan tegen mezelf wat ook andere mensen tegen me zeggen, ik ben trots op je dat je dit doet er zijn veel mensen die het willen doen maar uiteindelijk niet doen. En ook denk ik aan de momenten waarbij ik het te gaaf vind om hier te zijn en dan voel ik me weer beter.

De volgende 6 maanden gaan morgen in, aankomend weekend ga ik met Melanie naar Toronto en naar de Niagara falls en kijk ik er heel erg naar uit dat mijn ouders en mijn broer eind februari hier zijn! Kan niet wachten! Ook mijn verjaardag hier vieren met mijn hostparent, mijn ouders en mijn au pair dinnies. Weer allemaal leuke dingen op de planning!

En er gaan nog meer leuke dingen op de planning komen, Sarah wil heel graag naar een waterpark dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog heen! En ja meer shoppen waarschijnlijk???

En niet te vergeten volgende week start ik met studeren op Cornell University, het is geen heel spectaculaire opleiding het is Just English. Maar ik kan zeggen dat ik op een university heb gestudeerd dat in de top 10 beste college van Amerika staat.

Ik heb geen idee meer wat ik in deze blog kan zetten, alleen hoe snel de eerste 6 maanden zijn gegaan, gaan helaas de volgende 6 maanden ook worden…

Tot mijn volgende Blog ! en dat gaan waarschijnlijk over mijn vakantie met PAPA EN MAMA EN DENNIS (L)(L)(L)

Dikke kus (K)

1. Wennie:
    Hoi Sgattie...
    Net wat je zegt, supertrots! Een prachtige brief geschreven door je hostparents en terecht. Ik hoop dat je wint want dat verdien je! Nog allemaal leuke dingen op de planning en je zult merken dat de tijd vliegt. Haal eruit wat je eruit kunt halen. Enjoy every moment. Love you
    Xxxx
  2. Johanny Ottens:
    Hai Nikki,
    Erg leuk om jouw blog weer te lezen. De tijd gaat snel!! Geniet van de komst van jouw familie!!
  3. Willy:
    31 januari 2018
    He nikki goed om te horen dat je het goed na je zin hebt! 6mnd alweer gaat snel hoop voor je dat de volgende 6mnd ook zo plezier hebt en alvast veel plezier eind februari met je familie en je verjaardag! !🎉🍻😙gr willy! !
  4. Monique Stuit:
    31 januari 2018
    Weer een leuk verhaal Nikki! Ik zei het toch al, je gaat Amerika fantastisch vinden. Geniet nog met volle teugen van de komende maanden!
  5. Celine:
    31 januari 2018
    Heel leuk!! Ik mis het nu al :(. Veel plezier nog Nikki!
  6. Greet:
    31 januari 2018
    Ben zeer trots op je.De andere zes maanden zijn ook zo om.Geniet van de vakantie met je ouders en broer.Hoop dat je wint ,want de brief was zeer treffend.Geniet nog van de mooie dingen die nog komen.Het was weer een leuk verslag. Groetjes ❤😘🤓🐶
  7. Mam:
    31 januari 2018
    Hé meissie, zoals ik al tegen Johan zei.....mijn moederhart loopt over.
    Zo ongelooflijk trots dat ik op je ben. Deze actie van je Hostparents en de brief van afgelopen Kerstmis zegt al genoeg. Jij bent er eentje uit duizenden, nee miljoenen.
    Het aftellen is begonnen, nog maar even en dan zijn we weer samen.
    I'm counting the days......till then.....love you as much as the distance between us...😘
  8. Ria Duijf:
    31 januari 2018
    mooi Nikki geniet van al de maanden dat je er nog ben,dit maken maar weinig meisjes (dames) mee,kun je later nog vele verhalen over vertellen.groetjes Ria
  9. Peter huvenaars:
    3 februari 2018
    Hoi Nikki,

Iedereen die jouw een beetje kent weet hoe je bent.
    Nu ook je hostparents dit zeggen, moet iedereen ontzettend trots zijn op jouw ZIJN!
    Wat zou ik graag eind februari mee willen on je verjaardag te vieren, maar duty calls.
    Kijk weer uit naar je volgende verhaal.
    Tot snel

Groetjes