Kerst en oud en nieuw!

6 januari 2018 - Ithaca, New York, Verenigde Staten

Ik weet dat er een aantal mensen zijn die zeggen dat ik het in het Engels moet gaan schrijven, maar dat doe ik lekker niet… lekker PUH :P De maand December waar kerst en oud en nieuw in voor komt. Deze maand was een pittige maand voor mij eerlijk gezegd, mijn beide ouders zijn jarig en kerst en oud en nieuw is deze maand. Ondanks dat ben ik er toch goed doorheen gekomen en dit dankzij mijn hostparents de little man en Tess die gezellig over kwam met kerstmis. Op kerstavond was Tess er al gezellig bij, we hebben cadeautje uitgepakt en hot chocolate gedronken. Ik ben onwijs blij met mijn cadeau. Ik heb een waardebon gekregen om mijn haar te laten knippen en te laten verven, mijn haar is Terrible op dit moment!! Nadat little mister op bed lag hebben wij zijn kerstcadeau in elkaar gezet wat hij van de ‘’kerstman’’ zou krijgen, dit was een super duper leuke keuken echt geweldig wat ze tegenwoordig hebben. Hierna was het wel weer tijd om naar bed te gaan, maar Tess en ik besloten om nog even een film te kijken ofja.. Tess en ik :P meer ik want Tess viel in slaap. Volgende morgen was het christmas en lagen er natuurlijk nog meer cadeautjes onder de boom wat van de kerstman kwam. Heel veel spelletjes om samen met de familie te doen hoe geweldig! En Little mister was helemaal verliefd op zijn keuken. Ook vroeg hij om een spiderman die een web spoot en die had die ook gekregen want hij stond natuurlijk op de NICE LIST. Ook hier was die heel blij mee en heeft die de hele dag mee gespeeld en ook met de keuken. De rest van de kerstdag was chillen tot een uurtje of 3, Tess en ik hebben spelletjes gespeeld, skip-bo, Jenga, ticket ride, monopoly en uno. En daarna was het tijd om oliebollen te bakken! En ze waren lekker!! Nadat we oliebollen hadden gebakken moesten wel even douchen want bahbah, wat stinkt dat zeg. Na het douchen omkleden en opmaken kon het kerstfeest beginnen, er kwamen vrienden van Johan en Avery hierna toe om met ons kerst te vieren. Was supergezellig lekker eten en daarna spelletjes spelen. Voor eten hadden we een joekel van een ham, aardappelpuree, green bean casserol en oliebollen. En het was heerlijk, anders dan in Nederland dan zouden we aan het gourmetten zijn eerste kerstdag en misschien ook 2e kerstdag of uitgebreid eten. Na het eten even uitbuiken en tijd voor spelletjes, we speelde koehandel en een soort van 30 seconds, je moest een woord beschrijven, maar dit was natuurlijk in en het Engels een goede manier om mijn Engels te improven. Het ging mij best goed af, af en toe was het natuurlijk wel moeilijk. Hierna waren we best wel moe dus lekker naar bed, de volgende dag ging Tess helaas weer naar huis. En was het voor mij weer een normale dag, ofja normaal? Johan en Avery zijn gewoon thuis dus werken doe ik niet echt maar een beetje spelen met Liam we speelde zijn nieuwe spel Zingo, dit is eigenlijk Bingo maar je noemt het anders. Omdat het toch 2e kerstdag in Nederland was maakte we het ook een soort 2e kerstdag hier, hier hebben ze namelijk alleen kerstavond en 1 dag Kerstmis. Maar omdat we toch een beetje Nederlandse routines hebben, hebben we leftovers gegeten van kerstmis dus weer ham, aardappelpuree en greenbean casserol. Daarna hebben we een familie movie gekeken. En wanneer little mister in bed lag. Hebben wij spelletjes gespeeld. Eerst sleeping queens, en daarna in a pickle. Toen was het woensdag en had Avery een afspraak voor de baby en kreeg ik daarna dus een bericht dat wanneer de baby vandaag niet kwam (woensdag 27 december) Avery morgen om 8uur in het ziekenhuis moest zijn om het te laten gebeuren. En dat was dus ook wat er gebeurde, Avery werd verwacht om 8 uur in het ziekenhuis (natuurlijk in de morgen) en smiddags rond kwart voor 4 is de little girl geboren. Haar naam is Logan. En OH wat is ze schattig! De volgende 3 dagen moesten Avery en Logan in het ziekenhuis blijven en was ik thuis met little mister. Natuurlijk gingen we elke dag op bezoek bij little Logan. En hebben we een bezoekje gebracht aan het museum met Dinosaurussen. Op oudjaars dag mocht kleine Logan EIN-DE-LIJK naar huis en hebben we der met zijn alle opgehaald. Dit was voor de middag en na de middag ben ik naar Binghamton gegaan om oud en nieuw te gaan vieren. Samen met Hannah, Sarah en een vriendin van Hannah hebben we ons opgetut en zijn we wezen stappen. Het is zeker niet hetzelfde als in Nederland. In Nederland zou ik rond 10 uur beginnen met drinken (waarschijnlijk nog eerder) en pas stoppen om 7 uur ’s ochtends. Maar hier ging dat anders mijn eerste glas dronk ik om 10 uur denk ik en mijn laatste om 1:00 en toen waren we al op weg naar huis. Dus ja ik miste Nederland wel in dit geval. Maar des al niet te min WAS HET SUPER GEZELLIG! En ben ik het nieuwe jaar met volle moet ingegaan! Wat eerst optellen was hoeveel maanden ik hier al ben, is nu eigenlijk helaas het aftellen al begonnen. Ook al ben ik nog niet over de helft… Zie jullie in mijn volgende blog !! Ik beloof deze keer dat het iets sneller zou zijn dan de tijd tussen mijn vorige blog en deze  Dikkeee kuss

1. Anneke:
    6 januari 2018
    Gelukkig nieuwjaar ! En gefeliciteerd met Logan !
  2. Mam:
    7 januari 2018
    Hoi snoetje...Inderdaad de maand december was zwaar, MAAR die is nu voorbij zoals de afgelopen 5 maanden.
    Natuurlijk weet ik al hoe je de feestdagen had doorgebracht, en dat t toch allemaal mee viel. Je hebt ook een SUPER LIEF gezin wat er wel voor zorgt dat ook alles met JOU goed verloopt. En niet te vergeten .. little miss Logan .. wat een dotje .. geniet ervan.
    We zijn alle 4 al aan het aftellen, voor je het weet zien we elkaar weer en dat in THE BIG APPLE .. NEW YORK CITY .. until then ..
    We love and miss you as much as the distance between us ❤
  3. Wennie:
    7 januari 2018
    Time flies....Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Tot laterrr
  4. Willy:
    7 januari 2018
    Super leuk verslag ,kleine en ook voor jou de beste wensen voor 2018 en veel gezondheid! 😙
  5. Greet:
    7 januari 2018
    Geniet van het nieuwe jaar, en zeker van Logan. Ben blij dat je toch genoten hebt van de feestdagen. Tot je volgende blog. groetjes.xx
  6. Monique Stuit:
    8 januari 2018
    Hoi Nikki! Leuk verslag weer! Zo fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt. Nog een hele leuke tijd en ik kijk uit naar je volgende verslag!😘😘😘
  7. Peter huvenaars:
    8 januari 2018
    Hoi Nikki,

Laten we beginnen om iedereen daar een heel gelukkig en gezond 2018 te wensen.
    Is het daar nu niet ijskoud? Heb thuis nog wel een lange onderbroek liggen.
    Moet ik die aan je moeder geven?
    Geniet van het semi moederschap met de 2 kids.
    En verder heb ik niets meer om te liegen. Dus zou zeggen tot de volgende keer
    Je jaloerse peetoom